Proč napsat post na sociální sítě je těžší, než napsat knihu? (Vlasta Antošová)
Proč napsat post na sociální sítě je těžší, než napsat knihu?
Jde jen o 2 věty. Nic těžkého, ne?
„Dvě věty… a vám to funguje? Můžu to vidět?“
Online marketing jako takový patří k oborům, kde probíhá extrémně rychlý rozvoj. A tento měsíc nemusí platit to, co bylo minulý měsíc jako tutovka. K tomu musím přičíst také velkou konkurenci na sociálních sítích. Jak využít svou sekundu pro zaujetí pozornosti klienta? Do poslední milisekundy.
Uživatelé se chodí na „socky“ pobavit a vydělat peníze. Že prý to jde a frčí to. Na druhou stranu si tam také každý chce prosadit svůj zájem a prodat, resp. prodat se. Může se to navzájem potkat?
Někomu to funguje, někomu ne.
Oba tábory – fungující i nefungující – mají společné rysy.
4 zručnosti
K napsání knihy nebo jakéhokoliv tvůrčího textu potřebujete umět psát. To je jedna zručnost. Tedy první, abych byla přesná. Druhou je umění, jak zaujmout, takže trochu marketingu. Třetí – něco vědět o prodeji a jako poslední, čtvrtá, vědět o typologii klienta.
Jak jednoduché, že?
Ve skutečnosti se s každým statusem mordujete dvě hodiny, kurzor bliká. Nápady nepřichází. A když už výsledek visí v online prostoru, očekávání počtu like nebo komentářů nepřichází.
Co nefunguje?
Kopírovat statusy jiných.
Aplikovat milión různých návodů gratis.
Neustále bez ladu a skladu zkoušet, jestli fungují víc mimina nebo koťátka.
Po každém pnutí mysli vystřelit status do éteru.
Co funguje?
Vědět proč to děláte. Co je to vaše poslání. Co chcete světu sdělit, čím ho zachránit. A kdo vlastně jste.
Koho přesně chcete zachránit. Kdo je ten ideálně ideální klient.
Ovládnout výše zmíněné 4 zručnosti.
Vědět, jak se prezentovat na sociálních sítích. Být konzistentní. Ale stále zábavný.
Jak mít nápady a zaujmout. Jak zvládnout 4 zručnosti. Co funguje a co naopak vůbec ne. Jak získat sám ze sebe „svou esenci svého brandu“ a tu dále použít. Nebo jak si pomoci metodou pravé mozkové hemisféry, to se můžete dozvědět na antoska.cz.